Kate & Leopold.

Nu har jag precis kollat klart på Kate & Leopold, en av filmerna jag köpte ute på Överby.
Den var bara hur gullig som helst, och Leopold var om möjligt ännu lite gulligare!

Vad är det med snygga killar och brittisk engelska som man bara blir störtförälskad i???
Leopold spelades av han som är Wolverine i X-men. Lika snygg i båda filmerna kan jag berätta =) hihi.

Nu ska jag gå och ta ut min lins för den är alldeles suddig... nog dags att ta nya linser imorrn... så irriterande när ena ögat ser bra och andra ögat är helt igensuddigt trots att jag blinkar och blinkar...

funderar på att ta ut mina nya skor på en liten promenad innan jag går och lägger mej också.
måste ju gå in dom lite =)

sov gott alla som läser detta! (och alla andra också förståss)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0