Midsommarafton!

Glad midsommar på er allihopa!
Hoppas att ni har haft en trevlig dag.

Här lyser solen lite då och då. När den är framme så är det skönt som bara den, men när den går i moln är det svinkallt.. Dessutom blåser det hela tiden så det är inte direkt kul att sitta utomhus.

I dag har jag varit på midsommarfirande här i Billingsfors. Jag var till och med med och spelade iår. =)
Vi äro musikanter och allt sånt som är poppis på midsommar. =)
Hoppades jag skulle träffa lite känt folk ute på ön, men det gjorde jag inte...
Lite trist nu för tiden, man träffar nästan aldrig sina kompisar när jag flänger runt så himla mycket..
Men förhoppningsvis hinner vi med att träffas nu under sommaren =)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med resten av midsommarhelgen.
Det enda jag vet är att jag måste städa/röja/packa i ordning mitt rum. Och så måste jag klippa klorna på Morgan.
Men hur kul är det att göra på midsommar???

Ha en trevlig kväll!! Själv ska jag fortsätta titta på Föräldrafällan!! hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0