Trollhättan.

Nu har jag flyttat ner till Trollhättan för ett litet tag.

Sitter vid min precis uppackade dator och surfar lite.. =)
Om en halvtimme ska jag se på LA Ink, och innan dess ska jag packa upp alla grejerna jag hade med mej.
Inte så himla mycket, men en del behöver man ju för sju veckor.

Ska ge mej ut en sväng på stan också troligen. Har ju ingenting alls att äta. Så nått litet behöver jag nog...

Imorrn ska jag åka ut till Överby efter jobbet. Fylla på förråden lite...

Ses i stan!


Kommentarer
Alexandra

jo jag har bott mycket själv innan, men det har alltid varit inneboende/kollektiv. Så det ska bli skönt med sitt eget nu

2008-06-02 @ 09:43:57
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0