God natt.

Börjar få huvudvärk... inte så konstigt när man tänker på hur lite jag druckit idag.
Ett glas vatten, två glas mjölk och två koppar kaffe... Yes! Bravo *not*

Ska ta och borsta tänderna, dricka en flaska vatten och lägga mej bredvid katten i sängen och snarka ikapp med honom.
Imorrn blir det jobb igen... Då ska några hingstar bli valacker så då kommer iallafall förmiddagen bli intressant och gå fort... idag kom första patienten inte förrän vid tio-tiden...
Lite sovmorgonläge där... Men när kliniken öppnar åtta så börjar man ju jobba åtta... Även fast sängen var väldigt skönt imorse...

Idag var det många "roliga" fall. En lite läskig sårskada på ett bakben, och jag fick vara med och hålla röntgenplåtar några gånger, och langa lite sterila saker till veterinärerna.

Har dessutom upptäckt att jag fått en favoritras på hästsidan. American Quarter. Dom är så vackra och så snälla!
Dessutom verkar sättet att handskas med dom ganska intressant, allt detta med horsemanship och så iallafall...
Och så har dom så maffiga muskler också =)
BILDLÄNK (KLICKA) 
(fast dom röda är snyggast)

Om jag nånsinh ska komma upp ur sängen imorgon så är det nog bäst att sova nu...

Ps. Någon mer än jag som längtar efter deklarationen?? Jag vet nämligen att jag kommer FÅ TILLBAKA lite pengar iår!!! Förra året fick jag betala dryga tusenlappen och det var inte det roligaste... DS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0