Långfredagen..

Idag har jag tänkt skriva något annat än om hockey, det är svårt för jag är fortfarande på lite dåligt humör efter domslutet. Men är han huvuddomare så får man väl lita på att han har rätt... (även om det i regelboken tydligen inte finns någon regel för vad som ska göras i såna här situationer)
Hemmadomare?

Okej.
Har precis gosat lite med gammelkatten. Han behövde lite gos efter att jag och mamma kammat ut lite tovor bak i rumpan på honom. Han är ganska lättstött om man säger så, men efter en skinkskiva och lite gos på mattes kudde så verkar han ha förlåtit mej. =)
Efter att jag flyttat hemifrån så känns det lite som att man försummar gammelkatten, man har inte alltid tid att gosa med honom dom helger jag är hemma.. Men nu tog jag igen det =)

Katter är ju så mysiga <3 Speciellt min lille Bullen.
254564-115

16 år blir han i år! En frisk och fräsch gammal herre... Dock några tänder fattigare än normalt...
Enligt detta är min katt 82 människoår... =)
Hur gammal är din katt?

Ikväll är det dags för tv-kanalernas kamp igen. Kampen mellan SVT1 och TV4 klockan 20.00
image148
VS
image149

Vad ska man välja??
Tony Tina och Karl-Petter är kvar tydligen... Ikväll borde väl KP åka ut? Eller är han så bra på att dansa?
Har inte följt Let´s Dance speciellt väl. Lite trött på utröstningsprogram där fel person alltid åker ut efter en hel höst/vinter med Idol...
Så jag blir nog bänkad framför Så ska det låta tror jag...


Kommentarer
linda

Jag hoppas K-P åker ut denna gången!
Han är charmig men inte bättre dansare än Tina och Tony!

Hoppas påskharen hittar till dig också...*L'

2008-03-21 @ 21:35:50
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Alexandra

16 ÅR??? JÄVLARI! gammal kille.
Glad påsk

2008-03-21 @ 22:02:19
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0