Lördag.

Idag är det första helgen jag är kvar i Karlstad.

Igårkväll var jag tillsammans med jobbarkompisarna på ett ställe som hette Cafe Artist och ligger lite längre in i stan. Vi käkade en buffe för att "fira av" en av tjejerna som ska sluta om ett par veckor.
Hur god mat som helst!
Nybakt bröd, marierade oliver, champinjoner, vitlökar. Räkröra, kycklingobaconröra.
Stekt fläskfile, oxfile, flamberade kräftstjärtar..

Gud vad mätt jag blev!! Men så otroligt gott det var. Jag som inte äter bröd lyxade till det med en liten hembakt trekantsfralla också. Riktigt gott!

Idag blev det en lång förmiddag i sängen. Så trött! La mej inte förrän tolv igårkväll.
Men nu på eftermiddagen har jag tagit mej ut på stan en sväng. Vädret har hållit sig ganska bra så jag passade på att ta ut cykeln och cyklade in till konsum och handlade lite grejer.
Blir lite festmat senare... Findus Wok Deli. Får se om det är gott. Lät gott på påsen iallafall!
Sen ska det nog mumsas till med lite grädde och hallon/blåbär också. =)

Om fem minuter börjar Herbie: Fulltankad på femman så den ska jag sätta mej ner och kolla på.
Jag blev trött efter cykelturen, ca 3 km enkel väg och med mina ben som inte är speciellt vana vid att cykla i uppförsbackar var det lite småjobbigt!
Att cykla i Skara är ju ingen match! Det är ju platt överallt! Men K-d är lite värre =))

Hoppas alla som läser haft en trevlig lördag so far och att kvällen blir lika bra den =)


Kommentarer
linda

Ja, det har blivit några centimetrar här och där!

Då har det varit myskväll för dig ikväll..*L*

2008-03-29 @ 21:49:19
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0