Morgan på promenad.

Både idag och igår har jag och Morgan varit ute och traskat i trädgården.

Även fast han inte är hurrande glad över att gå i koppel så går han iallafall.
Om han får gå åt sitt håll vill säga. Om jag börjar bestämma lägger han sig på sidan och jamar och kommer ingen vart...
Så det är han som bestämmer på promenaderna. Han går och nosar och stryker sig mot pinnar och grejer där andra katter visat att de finns...
Men han är väldigt lugn nu iallafall. På andra ställen vi varit ute ( i Skara och nån gång i Trollhättan) var han hela tiden nervös och jamade hela tiden. Men trädgården känner han till och det är ju skönt!
Ska nog ta en eftermiddag till veckan och gå ut i Karlstad med honom också. Jag bor ganska nära ett skogsområde så det kan han nog tycka är ganska kul! =)

Snart är det dags att åka tillbaka till Karlstad igen.
Tänkte åka medan det är hyfsat ljust iallafall.

Imorgon ska jag kanske gå på hockeymatch igen. =) Riktigt roligt att stå i hejaklacken och skrika!
Ska testa att köpa biljett direkt vid insläppet, då kanske den är lite billigare. Annars tillkommer 15 kronor i avgift... och alla pengar man kan spara är ju bra =))
Det värsta är att det är match både på måndag och tisdag och egentligen har jag lust att gå på båda.. Men jag vet inte... Någon av matcherna går nog på Kanal9 också, och då kan jag ju ligga hemma i sängen och kolla på den!

Vi hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0