Natti natti!

Glöm inte att ställa om klockan inatt!

Klockan ska, precis som utemöblerna, STÄLLAS FRAM nu när vi går över till sommartid.

LIknelsen lärde jag mig för några år sedan och tack vare den kommer jag altlid ihåg hur man ska göra.
Fram för sommartid och tillbaka för vintertid. Klockan och utemöblerna. Piece of cake!


Imorgon ska jag och Morgan ta en promenad i skogen igen! Ska försöka ta lite kort och sånt på honom också.
Utomhuskort är så gulliga och blir bättre kvalite än inomhus. Man kan till exempel faktiskt se pupillen på honom och inte bara två stora överexponerade fläckar till ögon...
Jämför följande...


Ska kanske ta mej en tur till någon klädaffär också... Ska skaffa mej en klänning till Trandansen som är nästa vecka! Då måste man vara snygg.. Och klänningar har jag inte speciellt gott om...
Kavajkod är det ju också.....


Kommentarer
Alexandra

Hehe. Jag höll på att missa tiden. men pojken höll koll på allt när vi kom hem i lördagsnatt ;) Finns bild på honom nu på min blogg :)

2008-04-01 @ 10:31:56
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0