Coolt!!

Skriver ett inlägg ifrån brorsans dator.

Idag har jag blivit solbränd... Kul va? Jag lyckas alltid!
Har iallafall fått en hel del nyttigt gjort utomhus idag!
Har sågat ner en död buske och nästan gjort klart ett vattenfall till våran damm!
Roligt! Inte varje dag man får leka massaker och såga så mycket man vill =))

Idag har det dessutom hänt något jättebra!
Min brorsa har uppdaterat sig med en mobil med inbyggd GPS, vilket naturligtvis ledde till att han inte behövde sin "gamla" mobil längre. Så nu har jag fått den!!!!
En alldeles "ny" (för mig iallafall) Sony Ericsson.
Gillar inte SE så himla mycket egentligen, men brorsans mobil har jag ju pillat med lite innan, så jag är inte helt lost i menyerna!! Och en gratis mobil kan man ju inte tacka nej till!
Även om det var jag som kom på att jag kunde få den, hihi.

Så nu är det dags att börja blippa lite på den. Fota lite roliga kort kanske!!
Och vara allmänt glad för min nya mobil.
Har ingen aning om vilken modell det är, men det är iallafall en med stor skärm, 1,3Mpixel kamera och man fäller ut ena delen genom att skruva skärmen ett halvt varv så dyker sifferknapparna upp under skärmen. =)

Weii!

Nu måste jag dessutom packa lite grejer.
Ska ta min "trasiga" bil ner till trollhättan imorrn. Avgassystemet efter ljuddämparen fattas lixom... Men verkstan hade ingen sån reservdel inne tyvärr... Men det löser sig. Pappa och jag har iallafall fixat så att ljuddämparen inte kommer försvinna nånstans... Däremot luktar det lite äckligare än vanligt och durar lite mer än vanligt... =)
Men man kan ju inte få allt häri världen när bilen är 14 år fyllda...

Nu ska det grillas och ätas lite gott innan nattinattidags... =)

Kram!


Kommentarer
Peter

Ja mobilen är gratis, men laddaren kan bli dyr ;) haha

2008-06-01 @ 13:07:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0