Eftermiddag.

Har precis kollat klart på Perfect Catch som jag hade på dvd och sen Big som gick på trean. En ordentlig filmeftermiddag med andra ord!

Sen slängde jag upp fönstret på vid gavel, slängde ut en filt och min trappstege.
Kopplade Morgan och skuttade ut med honom i famnen.
Sen satt jag och han i gräset en stund. Men så kom det en tjej på cykel och en kille på moped och då vart det lite för läskigt tyckte Morgan så då gick vi in istället.
Nu ligger han under min säng, som vanligt när han är lite orolig.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på...
Förkylningen har gett med sig ännu lite till. Eller så är det Alvedonerna som börjar kicka in...
Får hoppas på det första så att jag kan jobba som vanligt imorrn.

Lägenheten ser verkligen ut som en svinstia just nu.. Speciellt efter att jag spenderat hela helgen i princip sängliggandes...
Måste städas!! Men idag orkar jag nog inte riktigt med det..
En sak som jag kommit fram till är att jag måste skaffa mej en diskmaskin.
Det finns ju såna där som man ställer på diskbänken. Skulle va så skönt att bara kunna ställa in disken där och vips så var det rent!! (ska undersökas)
Har nog inte råd just nu... Men till hösten/vintern kanske =)

Ska laga lite mat snart också. Måste ju ha en matlåda tills imorrn... Blir nog stekt kyckling med broccoli. Kanske lite kokosmjölk också. Gott och lagom enkelt.

Sees!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0