Måndag.

Idag har jag varit och simmat igen. =)
Har ju bara tre eftermiddagar kvar i Karlstad nu, och tre gånger kvar på simkortet... Har varit lite för lat med simningen tyvärr...
Men men. En av jobbarkompisarna vill kanske köpa dom sista markeringarna av mej...
Får se om det blir två eller tre kvar... Förhoppningsvis masar jag mig till simhallen på onsdag också. Men tisdag och torsdag får jag nog vara utan.
Måste ju packa och städa lite också. Lägenheten ska besiktas på fredag eftermiddag och då vill man ju inte få femtioelva grejer att fixa till innan man ska åka hem...

På torsdag ska jag bjuda folket på tårta, då blir dom nog glada =)
Det har varit väldigt dåligt med fika nu på sistone. För ett par veckor sedan kom det folk med fika varannan dag nästan... Men det är väl tur att det inte blir alldeles för mycket fika...
Lyxade mej dock med ett Wienerpekanbröd efter simningen... hehe.
Går ju väldigt bra med den där inga-kolhydrater-dieten... *not*

Nu har jag precis blivit klar med matlagningen. Har stekt hamburgare med fetaost och "Bifteki-krydda" med lite sqaush till. Burgarna blev goda, men squashen har jag inte vågat smaka på än... Dom såg lite läskiga ut, men det brukar ju va gott. =)

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen ska jag krypa till kojs.. Måste ju lägga mej tidigt nån dag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0