Mina stackars händer.

Nu har jag grejat med bilen igen.
Tvättade av vägdammet lite snabbt och sen har jag kört på med lite lackrengöring.
LIte jobbigt är det eftersom man måste gnugga och gnugga tills smutsen går bort, sen ska det torka och sen ska man gnugga av det igen så att bilen blir blank och fin.
Så för att citera pappa: "Ja nu är den ju riktigt snygg mellan rosthålen :P"
Så sant som det är sagt!! =)

Något som inte är snyggt nu är mina händer... Ser ut som de legat i något frätande, och det har dom väl nästan.
DOm är alldeles supertorra och skriker efter handkräm nästan.
Dessutom har jag lite småont i ryggen... Gnugga bil är ingen bra arbetsställning trots att jag satt på en pall större delen av tiden.
SÅ jag ska nog ta mej ett bad snart tror jag... Körslaget är inte så himla kul att kolla på i vilket fall..

Imorgon ska jag göra klart bilen. Måste vaxa den också för annars kan lacken paja helt... Så det blir lite dålig arbetsställning igen... Men det går iallafall hyfsat mycket snabbare att vaxa än att lackrengöra. =)

Ha en bra lördagskväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0