Skara!

Sitter i datasalen på skolan. Hade ett papper att skriva rent, så då passar jag på att svänga in på bloggen lite också. =)

Idag har vi träffat ett par av lärarna igen. Har fått lite information om denna veckan, har fått se sammanställningen på den senaste kursutvärderingen vi gjorde, och sen har vi även haft lite genomgång om examensarbetet som vi ska göra nästa år.
Jag har det mesta ganska klart för mig och mitt examensarbete och förhoppningsvis kan jag börja med lite grann redan i sommar... Man vet aldrig. =)
Det är ett ganska smidigt ämne att skriva om när man är och jobbar på en klinik iallafall.
Då kan man ju passa på att fota lite också...
(Ska skriva om kastrering på katt)

Nu ska jag gå och hämta min utskrift, sen ska jag nog ta en sväng på stan och se om det hänt nått sen sist jag var här... Det var ju ändå tio veckor sedan!!

Ses!


Kommentarer
Alexandra

Hoppas du får en underbar dag idag!!!

2008-05-29 @ 09:12:37
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0