The first day...

... of the week... =)

Hej alla glada läsare... Även om ni inte råkar vara så många ;)
Får hoppas att det inte är så många lessna läsare iallafall... (dåligt skämt)

Just nu sitter jag i lägenheten i Karlstad med fönstret på vid gavel. Varför?
Klant-Jessica lyckades bränna vid smöret när hon skulle steka champinjoner förut så hela lägenheten vart grådimmig... Oopps..
Lite glad att lägenheten inte har någon brandvarnare, för då hade nog hela huset varit utrymt nu...
Kanske lite skämmigt... hehe.

Jaja, nu är det vidbrända smöret uthällt och nytt smör påbörjat. Jag håller på och ska göra köttfärssås. Fast jag försöker få inspiration till att göra den lite matigare så att jag inte behöver ha någon spaghetti till. Vi får väl se hur det går...
Lite spaghetti kanske inte är hela världen trots att jag kör en lågkolhydratdiet. Pyttepyttelite spaghetti.
Fast egentligen... Ska man äta pyttepyttelite kan man lika gärna strunta i det..
Lite extra cremefraiche blir nog bra. Eller lite krossade linfrön kanske är gott (?).

Morgan ligger i sängen och sover. Det har han typ gjort hela kvällen den lilla latmasken. =)
Tog fram selen och visade honom den förut när jag kom hem från jobbet. Men då gömde han sig under sängen och visade tydligt att han inte alls hade någon lust att gå ut på promenad...
Än så länge är det nog bara Billingsfors som är godkänd som bra utevistelse...

*rör om i köttfärsgrytan*

Imorrn eftermiddag ska jag iväg och simma lite. Har sex gånger kvar på mitt tio-kort men bara tre veckor. Så nu måste jag simma två gånger i veckan eller skänka bort dom gångerna som är kvar till nån på jobbet... =)
Får väl se hur det blir!

Nu ska jag fortsätta kika på American Idol medan köttfärssåsen blir klar!!

God Natt!!


Kommentarer
Alexandra

Jag är läsare o jag är glad :D
Ha en bra dag!

2008-05-06 @ 13:47:45
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0