Utmaning/lista!

För 5 år sen...
Gick jag i nian. Att det var så länge sen!! Vid denna tiden var det mindre än en månad kvar till skolavslutningen och man började bli lite lagom nervös för att börja på gymnasiet.
För 3 år sen...
Gick jag i tvåan på gymnasiet och hade ganska precis fått mej en pojkvän. =)
Pluggade fysik och kemi och matte för fulla muggar och blev full på valborg för första gången i mitt liv.
För 1 år sen...
Hade jag precis flyttat hem efter att ha bott sex månader i Trollhättan. Förr 1 år sen gjorde jag och min pojkvän slut. Samma pojkvän som jag fick för tre år sen. The one and only so far =))hehe
För 3 månader sen...
Var det i början på februari. Då gick jag i skolan och bodde nere i Skara. Men de flesta av mina tankar upptogs av den stundande praktiken som började i mars =)
Igår...
Låg jag och sov hela förmiddagen och kollade på film hela eftermiddagen. Halvdäckad i nån jäkla näsa-hals-infektion.
Imorgon...
Ska jag jobba 8-17 som vanligt. Sen blir det nog lite simma på badhuset och sen hem och diskadiskadiska.
Om ett år...
Kommer det vara en knapp månad kvar till skolavslutningen igen. Om ett år kommer jag att vara färdigutbildad djursjukvårdare och vara på väg att flytta nånstans. Vet inte vart, men mycket kan hända på ett år =)
Jag utamanar:
Alla som känner för att skriva en lista!


Kommentarer
Cassandra

Läser du till djursjukvårdare i skara? :)
Jag är jättesugen på den utbildningen! Vill du får du gärna skicka att mail till mig, ja har lite frågor och är jättenyfiken på vad ni som går där tycker :).

2008-05-15 @ 18:00:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0