Återinflyttad i Skara!

Nu är jag iordning!
Nästan iallafall!

Kläderna är kvar att ta hand om, lite toalettgrejer, men sen är det klart!
Ska försöka få så mycket som möjligt gjort ikväll!

Lägenheten är jättemysig!
Stor toalett med badkar!
Stort kök med bra spis, kyl och frys! Inte ett hemsk frysfack!
Ett stort rum med sovalkov. Sovalkoven är dessutom extra stor och så finns det garderober och lite lådor där.
Jättebra!!
Tyvärr ligger fönstrena i lite norrläge, så jag kommer inte ha någon sol in vilket är lite synd. Har bara lite soluppgång.

Och så har jag balkong också! En stor en! Med trägolv. Synd att det är så kallt nu bara så man inte kan njuta av balkongen nånting.

Morgan har installerat sig i fönstret och har sovit där hur länge som helst! Lilla trötter! Lite halvchockad efter flytten tror jag...

Igår kom iallafall mamma, pappa och brorsan ner till Borås och så packade vi in alla möbler och lådor i släpet, städade och körde till Skara.
FIck iordning en hel del igår kväll och så sov dom över här hos mig!
Idag har vi plockat lite till och varit ute på Jula och shoppat lite!!

Igår firade vi min födelsedag också! Lite försenat, men ändå!!
Jag fick ett trådlöst tangentbord och en trådlös optisk mus. Och så fick jag en badrumsmatta med ett katthuvud på! Gulligt! Och så fick jag ett klösträd till Morgan! Och så fick jag en vattenkokare (fast det fick jag två veckor innan för min förra vattenkokare pajade.
Sen hade pappa med vinterdäck till min bil som han och brorsan bytte i morse. Och sen innan vi åkte till Jula så fick jag reda på att det var HELT NYA VINTERDÄCK!! Så glad!! Slipper jag tänka på det också! Så dom fick jag också i present!
Sen så fick jag pengar och godis från min moster också! Det hade dom med sig!

Nu ska jag komma igång med klädfixet, för annars kommer jag aldrig bli klar med det!

Imorgon klockan ett är det dags för skolan igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0