Eldig dröm.

Minst sagt.
Troligen berodde det på att jag sett en brandbil tre gånger igår.
Drömde iallafall att jag bodde i en liten halvtom lägenhet och så skulle jag släcka en lampa, då började det spraka och blixtra i varenda vägguttag och så blev det en massa små eldsvådor i närheten av dem.
Eftersom jag inte hade någon eldsläckare så tog jag min lokaflaska och gick runt och vattnade på eldarna så att dom slocknade.
Sen var jag helt plötsligt i ett stort garage och då stod min bil där och brann. Det brann dessutom bara från lacken på taket och dörrarna.
Drömde att jag hittade en skumsläckare och sprutade på bilen och stack därifrån och väntade på brandkåren.
Sen vaknade jag med hjärtklappning som hette duga. Det dunkade ordentligt i bröstet på mej och jag kände mej skiträdd, men lyckades somna om och drömde inget mer om brand.

Vad tror ni då händer när jag kommer hem från skolan idag?
På vägen utanför "mitt hus" står det två brandbilar med blåljusen på!!
Hjärtklappning igen! Speciellt nu när vi precis haft föreläsning i Sorg och hur man ska bemöta folk som precis har förlorat eller ska förlora sitt djur! MORGAN!! Tänkte jag då!
Läskigt!
Vet dock inte varför brandbilarna stod där. När jag precis cyklat förbi dem så åkte de iväg och det varken syntes eller luktade brand nånstans...

Får väl se.
Nu ska jag iallafall dra fram mina examensarbetespapper och sätta mej i soffan med överstrykningspennan i högsta hugg!
Hörs kanske senare! Ikväll är det ju Idol igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0