Hemma igen!

Nu har jag kommit hemhem och ska vara här i tre hela dagar!
Så skönt!! Helmysigt att få komma hem ibland, träffa föräldrarna och brorsan och krama gammelkatten lite!
Åkte ifrån Skara vid fyra tiden idag och kom hem efter sex. Gissa vad tråkigt det är att köra 17 mil?
I mörker, med nya vinterdäck som väsnas och en massa möten som enligt min åsikt har alldeles för starka eller för många lampor. Hur är det egentligen med blåvitt ljus? Är det tillåtet i halvljus?? Jajaa.

Har suttit och läst om lite reproduktion som denna veckans PBL-fall handlar om.
Väldigt intressant med alla hormoner och grejer som bildas. Helt fantastiskt att det fungerar egentligen.
I förmiddags hade vi föreläsning i hästreproduktion av en veterinär/travh'stuppfödare som hette Maria Edshammar.
Hon var så bra på att föreläsa! Lätt den bästa föreläsningen på hela denna terminen!
Har iofs bara haft typ fyra föreläsningar eller nått, men hon var jättebra!!

Nu ska jag återvända till köksbordet och catcha-up lite med familjen!
Imorgon blir det nog plugg större delen av dagen.
Kanske försöka få klart PBL-fallet innan helgen så slipper jag det =))

Hejsvejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0