Tristess.

Nu är jag hemma igen. Har varit och spelat innebandy och så var jag i Smedjan på en samlingskväll med dom som går i ettan. För att dom ska få prata och fråga om praktikplatserna som vi har varit ute på.
Tyvärr så träffade jag ingen som skulle till Karlstad på häst eller till Borås, så jag kände mej inte speciellt behövd där. Ärligt talat hade jag tråkigt.

Jaja. Ikväll är det kårpub igen, men jag ska nog inte gå dit. Har varit ute tillräckligt mycket i regnet idag för att orka mej ut en gång till!
Jag är så TRÖTT på allt regn! Det har regnat konstant i nästan två tre dagar. Och det bara öser ner hela tiden. Bara på att cykla till eller från skolan är man genomblöt! Suck!

Nu har jag mest lust att lägga mej och sova. Men jag ska nog sätta på en film och vaxa benen eller nått istället...

Iförrgår kväll fick jag en sån där "åh jag vill ut och jogga"-känsla. Men den försvinner så fort det blir dåligt väder tyvärr.... Är det uppehåll nån kväll så kanske jag vågar mej ut på en liten runda nånstans. Känns som mina ben skulle behöva det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0