Dagen som försvann.

Det är iofs mitt eget fel.

Anledning 1: Jag sov till tolv.
Anledning 2: Jag badade/läste PS: Jag älskar dig i badet mellan halv ett och fyra.
Anledning 3: Jag åt mat framför tvn i en timme.
Anledning 4: Jag fastnade framför tvn resten av kvällen.

Och vips så var klockan elva och läggdags.


Detta skulle jag egentligen gjort. Sorterat in papper i tre olika pärmar.
Men så blev det inte, så det får jag göra imorrn istället. (Eller sitta uppe halva natten)

Nu är det bara tre helger kvar i Borås.
Nästa helg ska jag slappa / gå på bio eller nått.
Helgen efter det ska jag försöka ta mej iväg till IKEA.
Helgen efter det kommer mamma och pappa ner och hälsar på (och hjälper mej lämna tillbaka Crosstrainern).
Och helgen efter det är det flyttdags!!
Helt sjukt vad fort det gått.
Vart tusan tog september vägen???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0