Dags att sova.

Idag har jag varit riktigt duktig.

Hade ju egentligen tänkt åka och leta klänning, men kom på att jag hade lite viktigare saker att göra.
Så jag har diskat det mesta av det jag köpte på IKEA (vill ju inte hälla te och sånt i burkar man inte vet vad folk gjort med.
Och så har jag dammsugit hela lägenheten, det var behövligt!! Kattludd överallt.
Skulle egentligen svabbat golvet också, men det orkade jag inte med, så det får jag göra imorrn.

Sen byggde jag ihop en rislampa som jag köpte på ikea att ha i sovrummet. Har ju inte haft något där förutom sänglampan, och det är lite jobbigt att ta sig fram i beckmörker utan att slå tårna i sängen och klädhängaren!
(Klädhängaren är egentligen en trappstege, men säg inte det till nån =)   )

Alldeles nyss så rengjorde jag Morgans öron också. Han tyckte inte alls att det var någe roligt!! Usch och fy för EpiOtic.
Jag kan faktiskt förstå honom. Kall vätska som plötsligt rinner ner i öronen och som dessutom luktar starkt "nånting", och sen masserar matten öronen så att det kluckar i hela huvet!! Och sen håller hon fast mej så att jag inte ska skaka runt en massa EpiOtic i hela badrummet. Sen!! Sen trycker hon ner bomullstussar i öronen på mej och gräver och har sig!!
Då måste man faktiskt sitta och titta på henne som om hon förolämpat mig något enormt.
(Då får man dessutom godis efteråt!! Såna där goda gröna fiskar som matte hittade på en utställning och köpte bara till mig!!! )

Nepp. Nu får det bli sängen. Börjar klockan tio imorrn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0