Fick lust...

...att skriva lite till!

(Visst är den söt föressten, Sheltien?)

Idag har jag varit på praktiken igen! Trevligt trevligt.
Cyklade idag också och är riktigt stolt. Vägen dit är piece of cake på ca 20 minuter.
Vägen hem är pest och pina. En uppförsbacke, säkert en kilometer lång med en höjdstigning på jag vet inte vad.
Men jag cyklar hela backen och är lika stolt varje gång när jag kommer uppför den!!
Ja, det går inte så himla fort och det går på den lättaste växeln, men därför är det ju inte sagt att det är lätt. =)

Tyvärr ska det nog regna imorrn så då får jag ta bilen, men det blir nog uppehållsdagar nån mer gång. =)

Snart måste jag dessutom skaffa mej en klänning. När jag kommer tillbaka till Skara är det sittning ganska snart, och i Skara är det hopplöst att hitta kläder, och nu har jag ju hela Knalleland!!
Undrar vad det ska bli dock...
Är lite sugen på en stabil klänning (inte ett lager tunt tyg) med lite korsettaktigt liv och stor kjoldel som går till strax ovanför knäna.

Sen gäller det ju att få bort kak-magen tills dess! Då är det bra att cykla till jobbet.
Men sämre att äta två matskedar hasselnötskräm när man kommer hem... hehe Men nu är den burken slut iallafall och tur är väl det!!
BTW; än så länge denna veckan har jag varken köpt eller ätit godis!! Weii!! Man får vara glad för det lilla.

Nu ska jag gå och ta ut linserna för dom har börjat klia, sen ska jag kolla på Sjukhuset och Ugly Betty, och sen ska jag kanske gå och lägga mej tidigt.
Eller kolla upp lite böcker till andra årets djursjukvårdarstudier...
Man måste ju jämföra Bokus och Adlibris innan man handlar... Dessutom får man MedMera-poäng på Bokus och dom tycker jag om =))

See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0