Finally Friday!

Japp, nu är arbetsveckan slut igen och man kan sova lite extra länge på morgonen.
Har varit hur trött som helst dom senaste två dagarna så det ska bli skönt att ta det lite lugnt.

Imorrn hade jag egentligen tänkt åka till IKEA, men det får nog vänta till nästa helg tror jag. Har ingen större lust att sätta mej i bilen imorrn bitti och köra iväg en timme...
Ska nog fixa lite med mina papper imorrn isället.
Nu har jag fixat pärmar och register till alla mina djursjukvårdarpapper, och nu är det dags att sätta in dem!

Idag fick jag dessutom ett par presentbiljetter till SF-bio. Så jag kanske drar mig in till stan i helgen.
Patrik 1,5 går nu, och den tycker jag verkar lite intressant att se =)
Får hoppas att vädret är OK så att man kan promenera in utan att bli sjöblöt!
Borås är ju Sveriges regnigaste stad, och det börjar verkligen märkas nu!

Nu ska jag kolla klart på Familjen Är Värre, och sen ska jag gå och lägga mej!!

Trevlig helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0