En lista!!

1. Vilken mat äter du ofta?
Kyckling, lax eller lasagne. Och broccoli.

2. När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Beror på vems kalas det är, men oftast brukar jag iallafall plocka ut mina egna grejer.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Har inget annat val än att sitta i min knarriga skrivbordsstol vid den stationära klumpdatorn. Hade jag en laptop hade risken varit stor att jag satt i soffan.

4. Köper du ofta triss?
Nej väldigt sällan. Köper oftare tian-lotter isåfall, men jag brukar inte köpa sånt. Vinner ju aldrig iallafalll... =)

5. Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Oj, svår fråga. Måste nog välja mellan Gotland med familjen som var hur mysigt som helst. Äta hemgjord glass från olika glasserior i Visby och rida på en ponny på turridning med min bror!
Eller Spanien med min dåvarande pojkvän. Spanien är verkligen hur mysigt som helst!!

6. Vilken kanal titta du mest på?
Ganska lika mellan trean, fyran och femman, just nu när Heroes och Idol har börjat, så leder nog fyran.
Fast så gillar jag att kolla på Discovery också. Overhaulin och Mythbusters och Miami Ink. =)

//over and out 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0