Hehe =)

Använder du parfym i så fall vilken?
- En grön Ice- nånting knockoff.

Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?
- Håret. Nu har jag dessutom lärt mej säga "tack!" istället för "nej jag tycker inte alls om det". Det betyder dock inte att jag lärt mej tycka om det... =)

Vad kollar du på först hos en kille?
- Längden

Vill du ut och festa nu?
- Nej, jag har tappat festprissefasonerna.

Vad är kl?
- Flera timmar efter läggdags. (01.10)

Vilken färg har din mobil?
- Silver, fast lite avskavd här och där...

Vad ska du göra nu?
- Förhoppningsvis gå och lägga mej.

Kan du gå ut utan smink?
- Ja, gör det dessutom lite för ofta när jag är trött på morgonen.. =)

Vem ringde dig senast?
- Pappa

Vad har du för trosor på dig just nu?
- Randiga

Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från?
- Gick resan bra //Pappa

Vad brukar folk få för intryck av dig?
- Blyg och tyst, men säger vettiga saker när hon pratar (hoppas jag). Kattgalen. Tandintresserad.

Har du någon gång klätt dig horigt?
- Nepp. Sånt är min kropp inte anpassad till...

Har folk kallat dej slampa?
- Tror jag inte. Finns ingen anledning till det iallafall.

Har du slått någon riktigt hårt?
- Inte riktigt hårt. Men för hårt för att det skulle vara snällt.

Har du varit riktigt kär?
- Ja

Är du småintresserad av någon nu?
- *tänker efter* Nej. Har det ganska tråkigt just nu.

Har du kontakt med ditt senaste ex?
- Ja

Hur länge varade ditt längsta förhållande?
- Knappt 3 år

Vill du gifta dig?
- I framtiden

Vill du ha barn?
- I framtiden

Vill du ha en pojkvän nu?
- Ja det skulle vara mysigt. Men komplicerat med all flyttning...

Saknar du någon som du varit tillsammans med innan?
- Nej


(Jaa, jag skaa gå och lägga mej!)
-Stänger av datorn.
-Stänger av tv:n
-Dimper ner i sängen
-Sover



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0