Kvällskvisten!

Har inget bättre för mej. Borde väl kanske gå och lägga mej, men jag börjar ju inte förrän två imorrn och kan lika gärna sova lite längre istället...


HAR DU:

-Ett förhållande: Nej
-En bästa vän: Ja
-Haft ett seriöst förhållande: Ja
-Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej, eller det beror på hur man ser det
-Blivit kär vid första ögonkastet: Nästan, men det ledde ingenstans tyvärr =(
-Fått ditt hjärta krossat: Ja
-Skrikit åt en lärare:  Nej
-Kysst någon och sedan ångrat dig: Nej
-Ljugit för dina föräldrar om vart du är? Nej
-Några smycken som kostat över 1000 kr: Nej
-Snusat: Urk nej!

DAGENS:

-Klädsel:
Blåa jeans, myssockar, t-shirt och fleecejacka.
-Smink: Mascara, lite concealer och lite ögonbrynspenna.
-Frisyr : Inbakad fläta, med lite lös lugg.
-Låt : Har inte lyssnat på någon musik idag.
-Vill ha:  En stor ask med choklad, men bara goda choklader typ trillingnöt och marsipanpraliner =)
-Sjuka: Tumören i förra inlägget
-Drog: Choklad
-Saknad: Ögondroppar, för det kliar och är torrt i dem... Måste nog leta upp nått bra på apoteket... Eller masa iväg mej till optikern.
-Köp: ICAs Pasta lasagnette, färdigrätt. Inte så värst god. Smakade nada.
-Godis: ICAs cookies. Goda!! (Ja, jag räknar även kakor till godis, för det är egentligen lite godare än godis.)
-Attityd: Trött men glad och väldigt intresserad.
-Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: Godmorgon på dej du. Dags att vakna kanske? 

FÖRSTA:

-Bästa vän:
Maria
-Bil:  SAAB 900 -92. Första och nuvarande. Min pärla!
-Kärlek: The boy next door. En barnkärlek som varade alldeles för länge och nästan krossade mitt hjärta en stund nån gång på mellanstadiet.
-Husdjur: Bullen. Den stackars lilla halvövergivna katten som kom till oss när han var ett år gammal. Sötingen!!
-Semester: Det kommer jag inte ihåg. Men troligen nån djurpark, för dom har jag hört att jag gillade...(gillar)
-Jobb: Försäljare i biokiosk hemma. Började nån gång på högstadiet och gick över till biljettförsäljning i slutet på gymnasiet och trappade ner förra året...
-Köpta skiva: The Corrs - Talk on corners. Och jag var så stolt när jag gick nere i Göteborg och hade köpt den alldeles själv!!
-Piercing: Öronen.
-Konsert: Räknas julkonserer med Tahliakören ( en liten kör hemma )

SISTA:

-Personen som smsade dig:
Pappa
-Personen som du kramade: Mamma
-Personen som ringde dig: Mamma
-Personen som du ringde: Har inte ringt nån på evigheter...
-Alkoholdrycken: Det vita vinet By the River. I somras nån gång.
-Bilfärd: 18 mil. Billingsfors - Borås i måndags.
-Filmen du såg:  Miss Secret Agent 2 - Armed and fabulous
-Gången du grät: Typ förra helgen när jag kollade på film tror jag.
-Måltiden: Knäckebröd på fikarasten på praktiken idag.

NU ska jag sova. Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0