Måndag.

Jag har blivit väldigt dålig på att skriva i bloggen.
Men när jag var utan internet så upptäckte jag att det är ganska skönt att inte sitta vid datorn varenda kväll.
Det är ju större chans att man får nått vettigt gjort då iallafall!

Imorgon ska jag börja klockan 7, så jag måste nog snart gå och lägga mej om jag ska orka upp så tidigt. Samma på onsdag, men på torsdag börjar jag inte förrän ÅTTA! =)
Sen åker jag HEM!!! En långhelg. Jobbade ju i lördags så jag är ledig nu på fredag, och sen ska jag jobba kvällen på måndag så jag får tre hela dagar hemma! Coolt va?! =)

imorgon ska jag ta en sväng ner till bovärden också. Ska boka tid för besiktning och säga upp parkeringen och fråga lite grejer om utflyttningen och sådär... Skulle ju egentligen hört av mej för länge sen till henne, men det blir ju inte av när jag jobbar på telefontiden...

nu blir det lite mer surf och sen ska jag och Morgan lägga oss och sova!

(Jag har förresten slingat håret idag. Får väl se om det blev bra när jag virar upp turbanen =)
PS. Köp inte Swartzkopf Brilliance Guldblond. Den är dåligdåligdålig. I vissa ljus skiftar det i grönt nästan! Jag har stor lust, men inga pengar till att gå till en frisör och få det färgat "på riktigt"...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0