Söndag.

Jag skippade loppisen idag. Vad är det för vits att gå på loppis sista dagen lixom? Då kommer alla fina grejer vara sålda iallafall.

Nej, jag har lagat mat och färgat håret istället.
Det blev kyckling som jag marinerade i limejuice och lite kryddor och sånt, och sen stekte i ugnen.
Har inte smakat på det än, så jag vet inte om det är gott, men det hoppas jag annars måste jag laga nått annat till lunch imorrn...

Håret vet jag inte hur det ser ut än, för jag är fortfarande invirad i handduken, men det ska bli guldblont enligt förpackningen iallafall...
För en gångs skull tog jag dessutom tid på mig för att kleta i utväxten först och resten efter att det första fått verka en stund, annars får man ju lite utväxtfärgat hår ändå och det vill jag ju inte ha... =)

Skulle vilja ha en kopp te nu, men tyvärr har min tekula gått sönder av någon konstig anledning, så jag måste fixa vanligt pås-te...

Morgan ligger och sover på skrivbordet. Vilken slöfock alltså! Vi är nästan lika lata, gör inte annat än att äta och sova, eller i mitt fall äta och ligga i soffan och titta på film...

Nu tror jag att jag ska kolla på Tristan och Isolde och ta mej en kopp te och ett par Ballerina-kex!!

Imorgon börjar jag tidigt (klockan 8) så jag måste komma i säng innan elva iallafall!

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0