Mission 24.

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Ja klockan är två på natten.
Anledningen är att jag, och fyra klasskompisar till, samt ett gäng programmerare, grafiker och designers (dataspel) från Skövde sitter och spånar på ett dataspel som ska handla om hästanestesi.
Idén är att det ska bli som en virtuell sövning, så att man kan testa en massa grejer, utan att det gör något om låtsashästen skulle dö.

Så nu har jag gått hem för att sova några timmar. Kände att jag och dom andra djursjukvårdarna inte hade nått direkt att tillföra när datamänniskorna ska sitta och rita och programmera... =)

Men imorgon halv åtta ska jag vara tillbaka, så då blir det livat igen!
Riktigt skojigt är det! Framförallt nu när man får berätta en massa grejer om anestesi, till folk som inte har en aning om vad det är för något. Då upptäcker man liksom att man kan HUR mycket som helst!! Trots att vi inte läst nån anestesi sen i julas! Helt fantastiskt vilket minne man har, när man väl försöker använda det...

Två glada nyheter idag dessutom!!!

1. Jag har precis skickat in mitt examensarbete!!! Weii! Har inte fått mejl ifrån handledaren att jag FÅR skicka in det, men det sket jag faktiskt i. Har hon nått att klaga på, så får hon skylla sig själv att hon inte svarade på mina mail tidigare. JAG är nöjd och det är faktiskt det som är viktigast!!

2. Vi i klassen fick mass-sms tidigare idag. HELA KLASSEN KLARADE TENTAN VI HADE INNAN PÅSK!!!
Det är så sjukt fantastiskt!! Jag trodde absolut att jag skulle få någon slags rest på det, men jag klarade mig!!
Detta ska firas till helgen! (en liten vinare kanske!! hihi)

Nepp, nu ska jag sova om jag ska orka upp till skolan igen om 5,5 timme...


Kommentarer
Sigrid

Ja precis, och som man kan ge alla matrester!

2009-04-21 @ 19:48:04
URL: http://sigrida.blogg.se/
Sigrid

Vad sjukt det känns att jag skulle vart klar i sommar om jag hade gått med er! Läskigt! Men jag ångrar inte beslutet, då hade inte Sixten funnits! Men grattis till tentan iaf :D

2009-04-21 @ 19:49:59
URL: http://sigrida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0