Monster VS Aliens.

Den ska jag se senare idag. Råkar ju ha Sverigepremiär här på bion hemma...
Dessutom fick brorsan ett sms från kioskpersonalen, som inte kunde jobba, så då får jag rycka in istället och tjäna mej en liten pengaslant också... =)
Det sitter inte helt fel.

Nepp, nu ska jag gå till köksbordet och dricka lite elvaskaffe... =)

Ska försöka få bilen tvättad i helgen också... Lite väl mycket salt och asfalt och skit på den nu...
Då blir det till att testa Turtle Extreme Nano-tech... Namnet låter ju som att det ska vara superbra...
Upp till bevis!!

Förrresten?
Är det nån som läser min blogg som ha råkat köpa den rosa "Betty Boop Tunic" från Gina Tricot?
Någon som vet hur den är i storleken? Och hur den sitter?
Den fanns inte på Överby, så vill jag ha den måste jag köpa den från webshopen, och det är ju inget skoj om den inte passar...


Kommentarer
Alexandra

Du får ut och springa trots att vårruset inte är hos dig :) Skaffa ett par bra skor bara.

Tyvärr har jag inte handlat på gina tricot på länge. Sry! Kram

2009-04-04 @ 12:44:29
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0