Påskafton!

Glad påsk allihopa!!

Idag har jag legat ute på altanen och solat! Helt underbart!!
Tidigare idag var jag och mamma uppe i Bengtsfors och kollade på påskparaden som gick där... Det var inte så mycket att se egentligen, men det var ju kul att se så mycket folk ute på Bengtsfors, det är inte varje dag man ser det.
Och dessutom så åkte vi vägen om Godisfabriken på vägen hem, och jag "råkade" köpa 960 gram lösgodis...
Hehe... ooopss...
Får hoppas det tar ett tag att äta upp den där sabla påsen också...
Måste verkligen skaffa mej joggingskor snart, så att jag kommer ut på dom där joggingrundorna som jag drömmer om...

Jag har precis anmält mig till en påbyggnadskurs i Anestesiologi som ska börja i höst. Vet inte riktigt om jag kommer ångra mej, men det känns lika bra att läsa det nu direkt, inte efter ett tag när man glömt bort en massa teoretiska saker...

Snart ska jag åka upp till Bengtsfors igen, men med pappa denna gången. Gran Torino går på bion ikväll och jag har lovat att jag ska sälja biljetter.
Tar ju inte så jättelång tid så...

Sen blir det hemfärd igen, och senare ikväll ska det kollas på Robinson och sen på The Wedding Date.
The Wedding Date är en jättebra film, men hon den rödhåriga som är med i Will & Grace, och en man som jag inte vet vad han heter, men snygg är han iallafall.
Den är jättegullig... En sån där film som man sitter i soffan och flinar och lipar på samma gång... :)
= MIN typ av film... Haha...

Nä nu får jag göra mej iordning för ikväll!! :)
Kan ju inte åka till bion i bikiniBH och minikjol direkt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0