Söndag.

Japp nu är det söndag igen!!
Men denna söndagen infinner sig ingen söndagsångest, för imorgon är det ledighetsmåndag.
ÄNTLIGEN påsklov!! Det ska bli så skönt!!
Två dagar har redan gått och jag har inte gjort ett SMACK, och det är så himla skönt!!

Igår satt jag och firade att tentan var avklarad tillsammans med min bror, lite vin, kex och robinson.
Robinson är roligt tycker jag... Fast det var bättre förr...
Synd för henne som fick åka hem, men mår man psykiskt dåligt så är det nog inte någon speciellt bra ide att sitta kvar i ett träsk med dåligt med mat...
Men med vinet var det nog nått konstigt... Först blev det snurrigt och glatt men sen gick nog min levermetabolism på högvarv och gjorde mig bakis på en halvtimme. Skitläskigt var det... Men som tur var gick det över så småningom...

Nu ska jag gå upp på mitt rum och fixa lite... Ska ju "snart" flytta hem alla mina grejer igen, så det behövs lite plats att ställa allt på... Jobbigt... Men det finns en hel del grejer i mitt rum som borde slängas/säljas.
Har sjukt mycket ungdomsböcker iallafall, Kitty, Tvillingarna och Sabrina, fick jag sålt dom för en tia-tjuga styck så är jag nästan rik!!

Hörs senare! I eftermiddag är det hockeymatch igen =)=)=)


Kommentarer
Alexandra

påsklov? lyx.

Haha. prata inte om levermetabolism osv. Man får ju ångest. =P

2009-04-06 @ 19:58:52
URL: http://triquetra.blogg.se/
Alexandra

påsklov? lyx.

Haha. prata inte om levermetabolism osv. Man får ju ångest. =P

2009-04-06 @ 19:58:56
URL: http://triquetra.blogg.se/
Alexandra

påsklov? lyx.

Haha. prata inte om levermetabolism osv. Man får ju ångest. =P

2009-04-06 @ 19:59:00
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0