Syrligt.

Detta kommer vara ett lite småsyrligt inlägg skulle man kunna kalla det.

Idag fick jag äntligen svar från min handledare... Men hjälpte det mej komma närmre målet? Nej inte över huvud taget.
Vi ska skicka in det för plagiatkontroll, och då ska vi få en kod som handledaren har.
Den koden har hon ingen aning om vad det är för något, hon kanske har fått den säger hon, men säger åt mej att ta kontakt med en annan handledare om det istället...

Suck vad trött jag blir!!
Och inte skrev hon med några kommentarer till det senaste inskicket heller! Jag skickade in det för 3 (!) TRE veckor sedan!!

Vad fan ska man med en handledare som inte handleder? Och som dessutom inte ens finns i Skara för att gå och prata med.
Hon ska tydligen vara här i slutet av nästa vecka. Men HALLÅ?? Då är det ju försent!! Arbetet ska lämnas in på måndag!!
Gissa om det här kommer hamna i utvärderingen!!


Kommentarer
Alexandra

förstår hur ledsen du är på det! stackare! vissa personer är inte lämpliga till att va handledare!

Ha en bra helg! kram

2009-04-17 @ 21:08:15
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0