Islatte

Nu är jag tillbaka (tills slut).
Rättare sagt var jag tillbaka i söndags, men detaljerna är inte så noga.
Har iallafall haft en supermysig vecka med fyra supermysiga små kissar!
I närheten av katter är jag lite som en Sim. Myskvoten, känna-sig-omtycktkvoten och kattabstinenskvoten blir ljusgrön på direkten =)
Men på fredag ska jag äntligen få träffa min egen kvotfyllare igen! Han ska komma ner och besöka jobbet och få vaccinera sig. Vad glad han kommer vara! (not)

Idag köpte jag en islatte på Espressohouse, med karamellsmak. Yummie!! Synd att den lilla koppen måste kosta 35:- bara...

Igår var jag i Göteborg. En sväng på förmiddagen bara sådär liksom. ;)
Arbetsintervju nr 2. Trevligt! Kattveterinärer tycker vi om!
Kommer få reda på denna veckan om jag får jobbet eller inte.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS! (Håll tummarna för mig)

Får jag det inte har jag två intervjuer i nästa vecka som väntar på mig...

James Morrison är min nya musiccrush. Det är nått speciellt med en kille och hans gitarr. Så naturligt, och vackert.

Rörigt. Nu ska jag röra till det ännu mer. Ska lyssna på Twilight på svenska på Storytel (<---- Länk öppnas i nytt fönster). Och göra moussaka med mozzarellaost.


Kommentarer
Alexandra

Jag läser twilight!

Och håller tummar för dig.

du kanske kan hjälpa mig med att välja vilka glasögon jag ska köpa?? Kolla min blogg.

KRAM

2009-08-12 @ 21:45:51
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0