Ny vecka igen

Eller vänta nu. Den nya veckan startade ju faktiskt för tre dygn sedan. Lite efter är jag visst.

Tänkte precis att jag skulle skriva ett inlägg och berätta lite om resan till Tyskland, om hur underbart fantastiskt roligt jag hade, om hur härliga arbetskompisar jag har, om hur jag skrattar så jag gråter, om hur farligt det kan vara när vinet till maten ingår, om hur billigt det är att köpa vin i Tyskland, och om hur mycket pengar jag faktiskt gjorde åt på vin i Tyskland.

Och att O'Malley precis hoppade upp på skrivbordet och åt upp två sparrisar från min tallrik... Hmm.

Men så upptäckte jag att vad tusan, klockan har blivit kvart i ett, och imorgon ska jag vara på operation och behöver ha iallafall större delen av hjärnan med mig.

Så det får helt enkelt bli ett lite mer detaljerat inlägg imorgon kväll.
Och innan dess ska jag på PowerStep på SATS och köra slut på mig själv litegrann. :)

Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0