Tisdag.

Känns fortfarande som det är måndag idag. Inte så konstigt, eftersom jag var hemma från jobbet igår.
Sjuk som en jag vet inte vad.
Hela helgen gick åt till att ligga i sängen och snora, vara allmänt sjuk och tycka synd om mig själv.
Hade planerat massor för helgen. Städning, packning, julklappshandling och träning, men nej då.
Allt bara gick åt helvete.

Men nu är jag up and running igen. Nästan iallafall. Bihålorna känns lite mer i normalstorlek, men näsan rinner och hjärnan känns som den är lite efter resten av mig. Kan iofs bero på näringbrist.
När maten inte smakar nånting är det inte alls roligt att äta. Har väl fått i mig två ordentliga måltider under helgen. Plus ett par tre delicatobollar... :(

Nu ska jag iallafall lyssna på hockey. Linköping - Färjestad idag.
Hoppas på vinst, eller iallafall oavgjort, men vågar inte riktigt tro på det...
Men är det inte så man säger? Hoppet är det sista som överger en!
Mitt hockeyhopp kommer inte överge mig förrän sista slutspelsmatchen är spelad!

Yay!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0