Arbetare.

Sa jag inte att det var orimligt att dom skulle välja tredje våningens mitten dörr först?
Och det var det också. Dom började med högerdörren... Suck... Men dom gjorde alla samtidigt typ.
Tjugo i åtta ringde det på dörren. Som tur var hade jag redan hört dem i trappen så jag var vaken och påklädd.
Så kom dom in och började borra betong och dra sladd och nu sitter det ett tjusigt Telia-jack i väggen.
Nu ska jag "bara" torka golvet lite efter dom och ställa tillbaka alla möbler där dom ska stå.

Men det var rätt skönt att dom kom tidigt ändå, för nu har jag suttit i köket hela morgonen och jobbat med PBL-fallet som vi har denna veckan, så nu har jag kommit ganska långt på det!!

Om en liten stund ska jag steka mig lite lax och koka mej lite broccoli och hälla på lite romsås och njuuuta.

Sen ska jag iväg och handla lite, för jag ska göra nån slags köttgryta som jag hittat ett recept på som låter mumsigt!! Så ikväll blir det långkok och Lets Dance tittande...
Eller en film kanske... =)

See ya!


Kommentarer
Anonym

Vill du ha tips på hur man gör lördagen till den perfekta mysdagen? Checka in mitt senaste inlägg där jag skrivit om hur man gör det :)



Kram

/Linnéa

2009-02-28 @ 19:31:05
URL: http://twistandshine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0