Fettisdagen!

Ja jag VET att det är onsdag idag... Men Fetonsdagen då.

Igår köpte jag semlor på ICA från Gustavssons konditori (Peter: det var samma ställe som vi åt fika på i lördags).
Mums mums!!!
"Tyvärr" så säljs ju semlor bara i 2-pack, så två semlor fick det bli!

Fast jag är ju bara en, och semlorna var ju två. Så det fick bli en igår efter skolan, och en idag efter innebandyn.
Det var välbehövligt!!

Innebandyn var döden idag! Jag kom dit vid halv fyra (börjar egentligen fyra), då var det bara två killar där så vi körde två mot en tills klockan var fyra. Då kom det en kille till, så vi körde två mot två. Strax efter fyra kom en tjej till, så då körde vi två mot två med rullande avbytare.
Snacka om att alla var helt slut efteråt. Jag upptäckte dessutom att stenhård innebandy efter ett uppehåll på två månader inte var speciellt smart... Jag har ont i fötterna och benhinnorna (antar jag) har protesterat hela kvällen.
Ajaj. Ett varmt bad resten av kvällen och lite antiinflammatoriskt kanske skulle sitta susen.

Ikväll måste jag sova jättetidigt, för imorrn åker klassen ner till Göteborg klockan 7! (Aptidigt!!)
Då ska vi kolla på försöksdjur på EBM Göteborg (universitetet nånstans) och AstraZeneca i Mölndal.
Ska bli väldigt intressant. Har haft två föreläsningar om det, idag och i måndags, och det är ett ganska intressant ämne. Kanske ingen jag vill hålla på med, men det är skönt att veta hur det fungerar.

BADDAGS!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0