Hemma igen.

För hundrade gången sitter jag hemma hos mamma och pappa och pluggar igen.
Det är fjantigt få dagar som jag faktiskt BOTT i Skara detta året... Typ 10 dagar?

Jaja. Vi har iallafall "ledigt" för examensarbete några dagar, så då passade jag på att åka hem.
Nästa vecka är det 2 dagar med uppgifter i skolan, och sen mer examensarbete så då åker jag hem igen och är hemma en vecka till.. Helt sjukt egentligen.
Men det är mycket att göra nu.. om ca 2 veckor ska första manuset till examensarbetet lämnas in till handledaren, som ska kommentera och vägleda och så ska jag skriva om det som behövs...
Hoppas man hinner klart tills dess bara.. Det är ju en hel del att skriva, och dygnet känns nästan lite för kort för att hinna med allting...

Är det ingen mer än jag som gärna skulle vilja ha ett dygn på 30 timmar? Iallafall just nu...

Men men, det är väl bäst att sätta igång.

Igår hade jag förresten besök av kompisar/kollegor från sommarjobbet. Jag lämnade en liten ansökan till dom också, så förhoppningsvis har jag sommarjobb iår också.
Sen är bara frågan vart man ska ta vägen sen!?
Trollhättan, Uddevalla, Göteborg, Karlstad??
Vart vill jag??


Kommentarer
Kajsa

Ooh, inte lätt att veta vart man ska ta vägen. Kämpa på nu det sista i plugget, så ska iaf jag kolla hur sommaren ser ut...



Vart söker du jobb? kram

2009-02-11 @ 20:39:00
Jessica

Förutom sommaren på Trestad har jag inte sökt nått jobb än. Men kommer antagligen skriva till två smådjursställen i Karlstad, och kanske Uddevalla... Är eventuellt lite sugen på Göteborg också, men det är ju så sjukt svårt att få lägenhet...

2009-02-11 @ 20:48:15
URL: http://sweetpeach.blogg.se/
Kajsa

Okej... Ja i gbg är det ju bostaden som e problemet. Tyvärr har vi så litet att det omöjligt går att få in en till:(. Men sök, för det finns ju alltid nån som vill hyra ut i andra hand. vi hjälper dig kolla isf. annars är det mkt möjligt att du kan ha min lägenhet i trollh. KOmmer antagligen ändå säga upp den, och då kan jag lika väl ha den kvar över sommaren om du vill ha den.

2009-02-21 @ 09:50:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0