Onsdag.

Nu sitter jag ensam här hemma och börjar få ordning på mitt examensarbete.
Har börjat gå igenom alla mina källor från början till slut och plutta in en mening här och där i examensarbetet, så nu börjar jag se ett slut på det hela...

Enda som är lite jobbigt är att det är typ 15 artiklar kvar att gå igenom. Snacka om evighetsarbete.

Sitter och funderar på vad jag ska äta till lunch/middag idag. Både brorsan och pappa är utflugna ur huset idag, så jag har bara mig själv att rå om. Skönt! Får se vad jag hittar på, än så länge är jag ju inte ens hungrig så det får helt enkelt bli ett senare problem...
Sen har jag tänkt mej ut på en liten promenad också, men det kanske jag väntar med till ikväll för då kan jag gå ut med mamma. Det är lite roligare med sällskap...

Igår kväll fick jag ett träningsryck så jag satt uppe på mitt rum och gjorde situps och grejer. Kändes i musklerna gjorde det iallafall så nån liten nytta gjorde det allt. =)
Det känns verkligen i kroppen att jag inte tränat på länge. Ingen innebandy, ingen simning ingenting.
När jag kommer ner till Skara igen får det bli ändring på det.

Nästa vecka blir det innebandy, simning OCH en långpromenad.
Vart jag ska gå har jag ingen aning om, men jag får väl gå dit näsan pekar helt enkelt, det brukar gå bäst så...
I annat fall får jag väl promenera ut till coop och köpa ett tuggummipaket... hehe.

Återkommer kanske med ytterligare en rapport om hur arbetet går senare... =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0