Tips!!

Frusna händer men vill inte gå med vantar inomhus??

Har du några gamla tåsockar som du inte använder längre?

Ta fram saxen och klipp av spetsen på alla tårna och stoppa in handen som om det vore en handske så har du en perfekt marknadsvanteliknande sak.

Jättesmidigt tyckte jag det var när jag testade det!!
Jag är ju så himla frusen om händerna när jag sitter vid datorn, och så här i examensarbetestider håller jag ju nästan på att förfrysa händerna.
Så nu mår mina händer gott!!

Dessutom råkade mina tåsockar har väldigt långa "ben" eller vad tusan man ska kalla det. Så dom räcker ända upp till armbågarna!! =)

Skönt!!

Nu fattas bara vetevärmaren runt nacken, den mysiga tjocktröjan och duntofflorna... =)





Vadå, menar du att jag är frusen??? Aldrig hört talas om... ;) hehe


Kommentarer
Anonym

Sugen på nya skor såhär till våren? Kolla in mina favoriter från Brandos i mitt senaste inlägg :)



Puss och Kram

/Linnéa

2009-02-24 @ 14:06:03
URL: http://twistandshine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0