Tisdag.

Sitter här vid datorn igen, usch på mej.
Men liten nyttigt har jag iallafall fått gjort! Jag har diskat all disk ifrån helgen och idag har vi haft PBL-möte och börjat på nästa fall som ska handla om hästens mag-tarmkanal. Det ska bli intressant, även om katt och hund är mer intressant. Har tänkt sätta mej med några böcker senare och se om jag kan få någon fason på det hela ikväll!

Sen ska jag städa bakom sängen och tvn. På fredag ska det komma några jönsar och sätta in ett uttag för tv/bredband från Telia i min lägenhet... Mellan 07-16, så jag måste i princip sitta hemma hela dagen och vänta på att de ska komma, annars kommer de väl klampa in och skrämma livet ur Morgan, stackarn. Har lär väl i ju för sig bli livrädd i vilket fall som helst men...

Det jobbigaste är ju att dom ska dra en sladd mellan det befintliga telefonjacket och tv uttaget, vilket är bakom min säng, mitt nattduksbord, Morgans klösträd och tvn. Så jag måste dra fram allt minst 1 meter ifrån väggen för att dom ska få plats där. Och så tyckte mamma att jag skulle dammsuga där bakom också.... =)

Suck... Det kommer se ut som ett ihopknökat bombnedslag här på fredag...

Hoppas att dom kommer vid nio eller nått... Inte sju, för så tidigt vill jag inte gå upp... Och inte på eftermiddagen, för det är så jobbigt att sitta och väntaväntavänta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0