Lista

En lista som jag kopierat från Beciell!

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?

Tydligen skippade jag tonårens trotsålder och tog alltihop mellan 3-5 års ålder... :)

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?

Sooool.

3. Vad tror du att du gör om 5 år?

Jobbar som djursjukvårdare nånstans. Har pojkvän/fästman/man och ett litet gäng katter, och en liten vovsing.

4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?

Varje dag!!

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?

Pandora!!

6. Hur är du klädd just nu?

Jeans och t-shirt.

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?

Jäknja pengaj. Titta på Starzinger. Leka med min Barbie Jasmine.

8. Har du åkt ambulans?

Nope. (som tur är)

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?

Den med kahlua, cointreu, baileys och mjölk med det pinsamma namnet. Eller nästan vad som helst blandat med apelsinjuice...

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?

Spanska eller irländska.

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?

Nej.

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?

Lämnat in utkastet till mitt examensarbete.

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?

Kommer inte ihåg något konstigt direkt...

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?

Hmm... Jag svarar inte när konstiga nummer ringer. Räknas det som Ja eller Nej?

15. Vilken film såg du senast på bio?

Patrik 1,5. Jättebra!!

16. Kan du nämna tre skånska ord?

Rullebör, som Sören & Rälig.

17. När känner du dig som snyggast?

När jag är uppsminkad inför fest i jeans och top som sitter som gjutet.

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Njae... Jag lever på CSN men har en del pengar sparat sen i somras...

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?

Jag och practical jokes går inte bra ihop, dom lyckas aldrig.

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Bosson - I can feel love



Kommentarer
Sofi

Roligt att du ville vara med.. Fin design på din blogg med :)

2009-02-25 @ 20:04:27
URL: http://beciell.blogg.se/
Alexandra

Ja, de flesta däggdjur har ju liknande funktioner i tex njurar (sitter o läser njurar nu nämligen). Ska köpa mig en anatomibok om hundar nu. Vill lära mig mer om Stellas kropp (fan va sjukt det låter :P) och hur hon funkar inuti osv. :)

2009-02-27 @ 14:03:08
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0