Utmaning!!

Regler:
Det här är svårare än du tror! 
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som utmanande dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!


1. Vad heter du?: Jessica
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jazz
3. Flicknamn: Johanna
4. Pojknamn: Jonas
5. Yrke: Jurist
6. Färg: Jeansblått :)
7. Klädesplagg: Jacka
8. Mat: Jello
9. Sak i badrummet: Jag kommer inte på nått :(
10. Plats/stad: Jerusalem
11. En orsak att vara sen: Jag försov mig.
12. Något man skriker: J*vlar!
13. Film: Just Like Heaven
14. Något man dricker: Juice
15. Band: Jackson Five
16. Djur: Järv
17. Gatunamn: Jägaregatan
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Sing for me

Usch, det var knepigare än jag trott!


Kommentarer
Alexandra

Kanske ni delar upp det för det är fler djur ni ska kunna?

Vi ska kunna hela människo-kroppens anatomi (ja, organ, ben, muskler o grejer ;) dock hatar läraren muskler så vi ska bara lära oss några muskler o senor och sen kommer ingen hud, vävnader, ögon/öron eller könsorgan på tentan. Det är väl sånt som är för lätt :P Men skönt att slippa) Och sen har vi ju fysiologin tillsammans med de anatomiska strukturerna oxå. Dock ska inte vara SÅ detaljerat, men ändå. MYCKET att plugga! Och många frågor kräver ju stor kunskap ändå. HUU! som vår lärare säger :P

2009-02-27 @ 08:09:03
URL: http://triquetra.blogg.se/
Alexandra

Förresten. jag tar den här utmaningen ;)

2009-02-27 @ 08:09:43
URL: http://triquetra.blogg.se/
Helena

19. Sång: Sing for me? - UM? Var det inte på J det skulle vara? ;-)

2009-02-27 @ 12:23:18
Jessica

Helena: Hehe ojdå, missade visst att ändra det från den jag kopierade listan av... Skulle ju vara "Jennie let me love yuou"

2009-02-27 @ 17:05:07
URL: http://sweetpeach.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0