Bläsh.

Här har vi en tjej med huvudvärk. Usch och fy. Av någon anledning känns det dessutom som att jag ätit för mycket, trots att jag inte ens varit i närheten av att göra det.
Och som om det inte vore nog med gnäll så har jag precis läst ut tredje twilight-boken också, och den sista delen kommer jag inte få tag i förrän tidigast lördag!!
Vilken PINA!!!

Ska snart ställa mig i duschen, och sen ska jag sova ett halvt dygn... Jobbar kväll imorgon och på fredag så det är rätt skönt!
Hoppas bara att det blir ganska lungt, jag har inte känt mig på topp över huvud taget denna veckan.
Undrar vad det beror på... Säkert nått cykelskit som spökar. Suck.

Idag lyckades jag iallafall äntligen få in en permanentkanyl på första försöket! Två gånger!!
Äntligen har jag fått lite revansch för dom senaste misslyckadena.

Nån mer som ska på Fallens Dagar till helgen??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0