Gäsp!

Sådär. Då har man fått en del gjort idag med.
En sväng till vårdcentralen på morgonen, hem och duscha och äta frukost (makrill i tomatsås!!!).
Sen blev det optikern, linsundersökning och vanlig synundersökning, beställning av nya linser och nya glasögon, och jag vågade till och med mej på ett par nya bågar!!!
Sen fick jag rusa (bokstavligt talat) till bussen! Besöket hos optikern drog ut på tiden så det var nästan att jag missade bussen till U-valla.
Hade varit surt att behöva vänta en timme till och komma försent...

Jobbet har varit lite kaos idag. Blev försenade men lyckades komma ikapp oss på något sätt. En snabb lunchrast och sen på kvällspasset. MASSOR med städning.
Men dagen totalt sett har mest varit en självförtroendeboost. Flera stycken blodprov och inte ett enda hematom!!

Men, nu känner jag att förmågan att bilda fullständiga meningar börjar svikta, så det är bäst att jag stänger ner och går och lägger mej.
Imorrn börjar jag klockan åtta igen!

Natti natti boys n girls.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0