Kväll!

Nu sitter jag själv i lägenheten igen.
Mamma, pappa och brorsan har precis åkt hemåt.
Sitter och funderar på om jag verkligen orkar gå bort till EMD senare... Är så sjukt trött så jag vet inte vad. Det är OSMART att gå upp klockan halv åtta en söndagsmorgon, men har man tvättid så har man...
Fick iallafall massor gjort imorse, tvättade, bäddade nytt i sängen, diskade och städade en hel del. Skönt att få det gjort äntligen, började se lite för mycket ut som ett bombnedslag.

Vad har jag gjort på Fallens Dagar då?
Ja, inte så sjukt mycket faktiskt... Igår var jag mest ute och gick på stan, sen gick jag hem och kollade på film och hängde framför datorn innan det var dags att ta sig bort till parken för att kolla på Dead by April.
DET blev en besvikelse! För det första var det jättelång kö till insläppet, trots att det var fri entre. Sen visade det sig att dom inte släppte in folk längre! Och ingen information kom det ut heller! Gah!
Så jag och en hel hög till med folk stog utanför staketet och lyssnade/kollade.
Dom var inte särskilt bra. Jag insåg att den enda av deras låtar jag gillar är Losing you, och dom sjöng dåligt synkad playback, så jag var rätt besviken faktiskt, och gick hem innan det var slut. INNAN dom hade hunnit till Losing you.

Idag har familjen gått runt. Det känns i fötterna! Vi har varit några vändor runt marknaden, sett vattenpåsläppet två gånger, men från olika utkiksplatser och ätit saker från en massa olika stånd. Langospremiär för mig idag! Ganska gott faktiskt! Fast hamburgare är nog faktiskt godare. Och så blev det ett par donuts också... =)
Marknadsdonuts är dom godaste som finns!!

Imorgon är det back to work igen, så jag får nog köra in lite lax i ugnen, så jag har lite lunch också...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0