Äntligen helg!

Eller äntligen och äntligen. Jag hade gärna jobbat någon dag till, men efter alla nya intryck ska det bli skönt att sova ut ordentligt, och inte behöva gå upp klockan sex på morgonen!
Latmasken i mig gråter floder just nu!

Har ganska så precis kommit hemhem. Åkte direkt ifrån Uddevalla eftersom jag ändå hade bilen, tog en sväng förbi McDonalds innan jag åkte hem och köpte det vanliga kaffet och cheeseburgaren.
När jag kommit ut på stora vägen tog jag första slurken av kaffet.
Tusan vad konstigt det smakade. Tog en slurk till. Fy vad äckligt!!
Det var den äckligaste kaffet jag någonsin smakat! Och McD brukar i allmänhet har riktigt gott kaffe.
Jag misstänker dock att något i mjölkdelen var fel, eftersom det smakade sur mjölk... =(

Så jag fick môla min cheeseburgare och drack en efterlängtad kopp RIKTIGT kaffe när jag kom hem istället.

Vad ska man hitta på denna torsdagskväll tro?
Övertala broder att starta Amigaemulatorn så jag får spela lite SuperFrog?? =)=)


Kommentarer
Alexandra

Halsningar fran zakynthos kommer har. Kolla bloggen for bilder :)

Kram pa dig.

2009-06-20 @ 19:12:05
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0