Sveriges Nationaldag!

Yes, idag är dagen då svenska flaggan ska hissas, nationalsången ska sjungas, tårta ska ätas och Svea Rike ska firas.
Tjohej!

Jag, mamma och moster tog iallafall bilen till Ärtemark, lyssnade på Emil Ernebro som spelade på gitarr och Zandra Mårtensson som sjöng. Jätteduktiga!
Sen åt vi tårta och drack kaffe, så nu är man mätt igen!!

Och nu ska det tydligen ätas igen... Potatis och champinjoner har jag hört ryktas om... Får hoppas det blir något protein till det också, haha...

Japp japp, nu ska jag njuta av resten av den här lördagen!! Ikväll är det la kanske något roligt på tv:n, annars får jag väl roa mig med att fixa till dom där personliga breven som jag fortfarande inte fått gjort...
Mottot: "det löser sig" funkar liksom inte om man inte skickar ut några jobbansökningar... Dom lär ju knappast ringa och erbjuda mig jobb!
Fast ett jobb har jag ju iallafall sökt! Eller två rättare sagt, fast det ena fick jag inte...

Trevlig eftermiddag på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0