Internetförbudet.

Okej, en utvärdering. Det här med internet förbudet gick väl inte så värst bra kan jag tycka....

I fredags gick det hyfsat, jag fick gjort väldigt mycket.
Igår sprack det med en gång nästan.
Men jag vaknade iallafall tidigt, och fick PBL-fallet klart i går.

Idag, när man dessutom förlorade en timme inatt, sov jag till ett. Del på grund av att jag satt upp och kollade på film tills klockan var tre... Oops...

Började dagen med att ta en dusch och äta frukost.
Nu ska jag (förhoppningsvis) skriva det allra sista som behöver skrivas på examensarbetet, sen ska jag skicka iväg det för en koll till min handledare, och sen är det troligen bara finliret kvar, vara extra petig med ord och sånt där...

Sen blir det tentaplugg för resten av tiden. På fredag gäller det. Just nu känns det som jag hellre skulle sjukanmäla mej resten av veckan och skita i tentan, men det kan jag inte göra. Framförallt för att jag inte ens är sjuk...
Och missar man tentan nu blir den två veckor efter påsklovet istället och det är ju inte speciellt mycket bättre, då har man ÄNNU mer att göra.

Så det blir nog till att äga all vaken tid till tentaplugg. Måste se till att dela upp det lite bara så att jag kan pricka av vad jag kan och vad jag behöver läsa mer... När det är så många ämnen som vi ska ha nu, så är det så krångligt, för det hör ju egentligen inte ihop med varandra, samtidigt som det gör det litegrann...

Vilken rolig tenta va?
* Mag-tarmkanalen - anatomi, fysiologi och sjukdomar.
* Näringslära
* Öron - anatomi, fysiologi och sjukdomar.
* Ögon - anatomi, fysiologi och sjukdomar.
* Tänder - anatomi, fysiologi och sjukdomar.

Men, på fredagkväll när jag kommer hem till mamma och pappa ska jag nog fira att tentan är klar med en helkväll framför ishockeyn på femman. <3 Då gäller det bara att Färjestad vinner. Det är ju dessutom hemmamatch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0